Upravljanje sukobima korištenjem nenasilne komunikacije M. Rosenberga
Edukacija/radionica je namijenjena osobama koje žele usvojiti komunikacijske vještine i upravljati odnosima tako da mijenjaju vlastite reakcije i komunikaciju, govore jasno i asertivno te postižu bolje razumijevanje sa sugovornicima. Uz kvalitetu odnosa, bitan dio upravljanja sukobima je donošenje adekvatnih odluka i briga o vlastitom miru kroz oslobađanje od krivnje, srama i “overtinkanja”. Primjerena je temama upravljanja sukobima u poslovnom okruženju, partnerskim odnosima i sukobima unutar obitelji ili s prijateljima.
Marshall Rosenberg razvio je komunikacijski model nenasilne komunikacije koji daje praktičan i učinkovit odgovor za prevladavanje negativnih posljedica sukoba.
Cilj edukacije/radionice:
Stjecati i razvijati komunikacijske vještine za izgradnju skladnih odnosa
Na ovoj edukaciji/radionici vi ćete:
• Otkriti više o sebi, svojim potrebama, emocionalnim okidačima i kako vaše ponašanje utječe na druge.
• Saznati više o svom komunikacijskom pristupu i otkriti gdje postoje mogući razlozi zašto neki odnosi nisu onakvi kakve biste željeli graditi
• Poboljšati svoju sposobnost empatijskog povezivanja i upravljanja svojim emocijama
• Steći vještine asertivnog samoizražavanja
• Naučiti tehnike vođenja razgovora s ciljem prevencije sukoba
• Otkriti strategije i stvoriti prostor za transparentnu i autentičnu komunikaciju, gdje ćete se, bez obzira na razlike, osjećati sigurnima govoriti i dijeliti ideje.
Nakon edukacije vi ćete moći:
• Ostvariti uspješniju komunikaciju upravljanjem vlastitih reakcija
• Upravljati vlastitim izazovnim odnosima u privatnom i profesionalnom životu
Edukacija pokriva teme:
• Intrapersonalna i interpersonalna komunikacija
• Emocionalna i socijalna inteligencija
• Empatija, aktivno slušanje i stilovi rješavanja sukoba
Metode i pristupi učenju:
Koristi se metodologija iskustvenog učenja, što znači da se učenje temelji na iskustvu
radionice i kroz evaluaciju sadržaja i iskustva. Sudionici su aktivni jer se učenje odvija kroz interakciju. Koriste se metode analize slučaja, simulacije, metode praktičnog rada i igranja uloga.
Voditeljica radionice:
Ivana Pejić, profesorica razredne nastave, certificirana CNVC trenerica za komunikaciju, mentorica u procesu certifikacije CNVC trenerica, coach i mentorica / akreditirana od strane EMCC-a, razina praktičara,
konzultantica za Hoganove procjene ličnosti, predsjednica Centra za nenasilnu komunikaciju Hrvatska, članica Mreže za nenasilnu komunikaciju Bosne i Hercegovine, konzultantica za unapređenje komunikacije i odnosa u kompanijama u SYS Company Education Centru u Sarajevu.
https://www.cnvc.org/trainers/ivana-pejic
Datum : 13. i 14. 4. 2024. (subota i nedjelja)
Trajanje : 2 dana (od 9 – 17h)
Adresa : Nova Ves 50, 10000 Zagreb
Kotizacija: 200,00 EUR
Uplatom kotizacije min. 50,00 eur osigurati ćete sudjelovanje .
Nakon prijave ćete dobiti upute za uplatu kotizacije
Zbog ograničenog broja mjesta (12) molimo vas da se na vrijeme prijavite.
Molimo da kod prijave stavite naznaku Upravljanje konfliktima