Edukacija je namijenjena pedagozima, učiteljima i odgojiteljima na svim razinama obrazovanja.
Novo doba donijelo je nešto veći teret izazova kada je u pitanju izgradnja kolektiva kojima su važni kohezija, empatija i kvaliteta odnosa. Čini se unatoč narativu koji naglašava empatiju i društvo bez nasilja, da nam izmiče kohezija unutar pedagoškog trokuta: dijete – roditelj – škola. Nikada nije bilo dvojbe želimo li kvalitetu nenasilja ili ne, nego znamo li te kvalitete prakticirati? Što nas sprječava da se ponašamo u skladu s vrijednostima nenasilja koje se pretpostavljaju kao vrijednosti društva i školstva u njemu.
Vrijeme je da se prebacimo s razine govora o vrijednostima nenasilja na praktičnu razinu koja daje odgovore na pitanje – što trebamo reći i učiniti da bismo imali osobine nenasilja u odnosu prema sebi, drugima i u školskim zajednicama?
Ova edukacija temelji se na modelu nenasilne komunikacije M. Rosenberga i spoznajama o izazovima u školama, tako da predstavlja prilagođen i autentičan model za integraciju Rosenbergovog modela u stručne kompetencije odgojno-obrazovnih radnika. Također pruža priliku za poboljšanje škola kao zajednice i školstva općenito u cilju izgradnje društva mira.
Teme unutar edukacije:
– razumijevanje i prepoznavanje nasilja u nastavnoj praksi i obilježjima odnosa.
– razumijevanje nenasilja i njegovo razlikovanje od popuštanja i relativiziranja vrijednosti.
– transformacija školske kulture u skladu s vrijednostima nenasilja.
– kako empatijski komunicirati s učenicima.
– što zaposlenik u obrazovanju govori i čini kako bi potaknuo koheziju i empatiju u razredu (ili grupi u vrtiću).
– komunikacijske vještine za nenasilnu transformaciju sukoba.
– usklađivanje internih pravila i postupaka u odgojno-obrazovnim ustanovama u skladu s vrijednostima nenasilja.
– razumijevanje i prepoznavanje nasilja u nastavnoj praksi i obilježjima odnosa.
– razumijevanje nenasilja i njegovo razlikovanje od popuštanja i relativiziranja vrijednosti.
– transformacija školske kulture u skladu s vrijednostima nenasilja.
– kako empatijski komunicirati s učenicima.
– što zaposlenik u obrazovanju govori i čini kako bi potaknuo koheziju i empatiju u razredu (ili grupi u vrtiću).
– komunikacijske vještine za nenasilnu transformaciju sukoba.
– usklađivanje internih pravila i postupaka u odgojno-obrazovnim ustanovama u skladu s vrijednostima nenasilja.
Vrijeme održavanja:
18. i 19. studenoga 2023. 10:00 – 17:00 sati
Trajanje: dva dana
Adresa: Zagreb, Nova Ves 50, Kaptol
Edukaciju vodi: Ivana Pejić
Kotizacija: 200,00 eur / 1.506,09kn
Za dodatna pitanja nazovite:
095/5518344
18. i 19. studenoga 2023. 10:00 – 17:00 sati
Trajanje: dva dana
Adresa: Zagreb, Nova Ves 50, Kaptol
Edukaciju vodi: Ivana Pejić
Kotizacija: 200,00 eur / 1.506,09kn
Za dodatna pitanja nazovite:
095/5518344
Sudjelovanje na edukaciji osigurat ćete prijavom, nakon čega ćete dobiti upute za uplatu kotizacije
Zbog ograničenog broja mjesta (12) molimo vas da se na vrijeme prijavite
Zbog ograničenog broja mjesta (12) molimo vas da se na vrijeme prijavite
Voditeljica edukacije:
Ivana Pejić, učiteljica razredne nastave, certificirana trenerica Nenasilne komunikacije po modelu Marshalla Rosenberga, član CNVC i EMCC Global. Ima dvadeset godina rada u formalnom obrazovanju i deset godina iskustva kao trenerica savjetnik za upravljanje odnosima i komunikacijom u radu s iskustvom pojedinaca, grupa, kolektiva i timova, što uključuje bogato iskustvo u ulozi trenera za primjenu Rosenbergovog modela u nastavnim kolektivima i osobnoj praksi. Predsjednica je Centra za nenasilnu komunikaciju Hrvatska i mentorica trenerima u procesu certificiranja.